Klantenservice

LEVERTIJD

Bestellingen worden binnen 1 tot 3 werkdagen bij u geleverd. Wij maken hierbij gebruik van externe transporteurs als DHL, PostNL en DPD. In zeer uitzonderlijke gevallen en/of bij grote drukte bij deze vervoerders valt helaas niet uit te sluiten dat bestellingen later worden bezorgt. Grote goederen worden vervoerd door specialistische vervoerders. U krijgt vóór levering een mail met hierin een tijdslot en datum. Kunt u niet thuis zijn op deze dag en/of tijd neemt u dan contact op met onze transporteur voor het maken van een andere afspraak. Bent u niet thuis op het moment van afspraak zijn wij genoodzaakt de extra transportkosten a € 43, inclusief BTW per extra aflevering poging aan u door te belasten. Na de eerste bezorgpoging nemen wij contact met u op om een nieuwe afspraak te maken ook zullen wij u dan verzoeken bovenstaande kosten te voldoen. Mocht u de bestelling op dat moment annuleren storten wij uw aankoopbedrag terug minus de gemaakte vrachtkosten.

GRATIS VERZENDING

Wij nemen uw transportkosten voor eigen rekening omdat wij een eenduidig en transparant prijsbeleid voeren. Een uitzondering hierop vormt het niet thuis zijn op moment van leveringsdatum bij vervoer van grotere goederen zoals hierboven omschreven.

SCHADE TIJDENS TRANSPORT

Wij doen er alles aan om onze producten zo goed mogelijk te verpakken en te versturen. Mocht er onverhoopt toch schade ontstaan aan uw bestelling welke duidelijk tijdens het transport is ontstaan, krijgt u het artikel opnieuw toegestuurd zonder bijkomende kosten. Schades aan producten na levering dienen tijdig maar in ieder geval binnen 24 uur na ontvangst gemeld te worden.

BETALEN

Wij bieden onderstaande betaalmethodes aan:

  • iDEAL
  • Klarna Achteraf Betalen
  • Klarna Gespreid Betalen

RETOURBELEID

U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar voordeligsanitair.nl zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren, in de originele staat en onbeschadigde originele verpakking aan Voordeligsanitair.nl geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@voordeligsanitair.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.

Bij herroeping dient u gebruik te maken van ‘Model formulier voor herroeping’. Deze vindt u hier Modelformulier-voor-herroeping.docx

KLACHTEN

Het is natuurlijk vervelend als u een klacht heeft over onze producten en of dienstverlening. Wij willen u graag verder helpen en een gewenste oplossing bieden. U kunt mailen naar: info@voordeligsanitair.nl. Onze medewerkers van de afdeling klachten zullen de klacht bekijken en proberen naar ieders tevredenheid de klacht op te lossen. Na ontvangst van uw klacht ontvangt u van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u dit niet op prijs stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar wij bij zijn aangesloten. Zij zullen dan bemiddelen: https://www.keurmerk.info/nl/consumenten/klacht/. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer de klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om de klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.